lauantai 1. tammikuuta 2011

Hei!!!! Olen saanut blogini uudistettua. Alhaalla fisuja ja diaesitys. Videoita tulee touvottavasti pian. Mulla olis pikkuveljestä,mutta saaks sitä laittaa? no jaa. Olen ollut pitkällä tauolla ja en kerennyt päivitäää blogiani koska uudistin sitä. Yläkuvakin vaihtunut
Ensin olin sekaisin,koska se näytti kaaiken maailman ei otsikkoa,jutttuja. Mukava et blogi uudistuu ja muuten,mä tein mulle uuden pandan nimeltä Flora123,mutta mä en käy sillä panfussa kovin usein. Carlylla pelaan niin usein kuin vain mahdollista. Monen monta kiitosta niille,jotka lukevat taikka komentoivat blogiani. Apuliittoon on mahdollista liittyä 24.1.2011 asti. Sittenkin on mahdollista liittyä mutta silloin julkaisen ensimmäiset liittyjät ruusukkeet aikanaan. (Pandailo. Olen lukenut sun Lpso-blogia.) Pian tämä teksti loppuu,mutta sitä sennen haluan sanoa teille muutaman asian. Blogin uudistuksista. Kommata saa ja kertoa jos joku niistä on huono,voin poistaa. mutta asiallista mielipidettä kysytään,kiitoksia teille pandoille. Ja lukijat pyyhin blogistani pian sen tekstin jossa sanoin n.5-3 kuukauttan sitten,että lopetan blogini. Ne jotka sen lukevat älkää uskoko ja trarina sivulla tarina jatkuu pian. Huhhuh! Pitkä teksti. Videoita teen pian,kun saan hypercamin lataus luvan tai sillälailla. Miten niitävideoita ikinä nyt otetaankaan,joten niitä odotellessa tulee pitkä kuva postaus ja toivon mukaan kaikki unohtuneet viikon panda jutun.Ainakin toivon mukaan;) :) :> I <3<3<3<3 panfu!! Pandan tekeminen on uudistunut. Voit valita vaatteet ihan itse. Jes!!!!!!!!!!! Mutta ei voi päättää onko kulta-vai tavispanda.No,tämä teksti loppuu liian lyhyeen Eppuemilian mielestä odottakaa,niin hän tulee Florayy kaa kolmosen kanssa. Hetki pieni.--------------------------------------------------------------------------
Täällä ollaan
------------------
Niin ollaan!
----------------
Hyväjuttu kirjottakaa nyt kun ootte siinä.
------------------------------------------------------
Ei mutta me haluttiin sanoa vain että näkemiin! Näkemiin! Kemiin.....
--------------------------------------------------------------------------
Carly nukahti no mutta moikka!

Tassuittain:Flora123,Eppuemilia ja Kemiin...zzzzzz-Carly.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti